Site logo

OBS OBS OBS!


Torsdag den 18. juli starter YouSee med at lukke for fuld pakke hos de beboere som har bestilt en Grund eller Mellempakke. 
De beboere der ikke har bestilt en TV pakke vil blive lukket.
Hvis du oplever fejl skal du kontakte YouSee Kundeservice.

Vi skifter fra Stofa til YouSee

Som de fleste nok er klar over skifter vi fra Stofa til YouSee.
På denne side vil vi prøve at gøre det klart - hvad det vil betyde for dig, samt hvordan du skal gøre de mest almindelige ting.

Hvis du ikke har fået svar på alle spørgsmål, har YouSee en god support side hvor der er svar på det meste. Du finder siden ved at klikke her.
Du er også velkommen til at r
inge til YouSee på 70 70 40 40, De har åbent alle hverdage fra kl. 8.00-18.30.
Klik på kasserne nedenfor, og få svar på de mest stillet spørgsmål.

Jeg har i dag en xxx@stofanet.dk e-mail adresse. Kan jeg beholde den?
Desværre kan du ikke beholde din @stofanet.dk e-mail adresse da det kræver en Stofanet bredbåndsforbindelse. Da vi skifter til YouSee får du mulighed for at oprette en ny e-mail adresse hos YouSee så din nuværende adresse (eksempel) birgerhansen@stofanet.dk i stedet kommer til at hedde birgerhansen@yousee.dk. En anden mulighed er at oprette en gratis e-mail adresse som f.eks. Gmail.com eller Yahoo mail.
Kan jeg bruge min Zaptor / Smart TV boks fra Stofa til at se TV med YouSee
Desværre kan Zaptor boksen ikke bruges med YouSee's signal. YouSee tilbyder en tilsvarende boks de kalder YouSee Plus
Skal jeg SELV gøre noget før overgangen til YouSee?
JA - Du vil eller har allerede fået et brev fra YouSee hvor du skal svare dem hvis du ønsker TV/internet/telefoni fra dem. Reagerer du ikke på det vil du automatisk blive frameldt deres tjenester.
Kan jeg beholde Stofa som leverandør?
NEJ - Da vi er koblet op via kabel tv kan vi kun vælge enten Stofa eller YouSee.
Kan jeg kun få TV/internet/fastnet telefoni via YouSee?
NEJ - Ingen tvinger dig til at få nogen af delene fra YouSee. Du kan f.eks. vælge en stue-antenne til TV og internet fra din mobil. Men du kan få leveret TV, internet samt telefoni (ikke mobil telefoni) fra YouSee til en fordelagtig pris.
Skal jeg have YouSee Plus boksen for at kunne se TV?
NEJ - Hos YouSee får du både adgang til digitalt og analogt tv. Det betyder, at dit fjernsyn afgør, hvad du ser. Har du en fladskærm med indbygget DVB-C modtager og MPEG4, får du automatisk digitalt tv og HD-kanaler uden boks eller kort, og uden det koster ekstra. Har du en anden type fjernsyn kan du se kanalerne analogt, og fortsat se tv, som du plejer.
Hvad med mit modem og Zaptor fra Stofa?
Har du lånt/lejet et modem eller en Zaptor boks fra Stofa vil du få nærmere information fra Stofa om retunering af udstyret. Har du købt det er det op til dig selv. :-)
Sådan skal dine kabler være.
I mange af lejemålene har beboerne selv valgt at trække flere TV-signal kabler fra stikket i vægen. Det kan være med til at give et dårligt signal på både TV og internet forbindelsen. Her er nogen få råd fra YouSee så du får det bedste signal:
Kvaliteten af dit tv- og bredbåndssignal hænger sammen med de kabler, du bruger.
Tre råd om kabler
  • Brug kabler, som er YouSee Ready
  • Undgå samlinger af kabler
  • Brug så korte kabler som muligt, og de må max. være 10 meter
  • Undgå at bøje kablerne skarpt og lav i stedet store, runde bøjninger
Trouble viewing the PDF? Click here instead: http://www.hamletsvaenge.dk/tv/files/anmaerksordning.pdf
Afdelings fordelspris fra YouSee.
Kontakt YouSee for at få de gældende priser.